pages

13. helmikuuta 2017

enter here.




Kotisivuni ovat valmiit.
(valuu lötkönä raatona hitaasti alas tuolilta, kaikki raajat puutuneena)

 photo nettisivu_zpsar2ts4mg.jpg

Muistan vielä yksityiskohtaisen tarkasti sen illan, kun sain aamuyön jatkoilla puolituntemattomalta ensimmäisen järjestelmäkamerani, eikä tästä ei ole edes montaa vuotta. Olin kuvannut koko nuoruuteni vain filmikameralla, joten digikuviin siirtyminen sai minut kuvaamaan jatkuvasti, joka paikassa. Meistä tuli hetkessä kameran kanssa hyvin läheisiä ja aloin ymmärtämään sitä ja se minua. Kuvat ymmärsivät minua ja toisinpäin. Kun en osannut kertoa, kuvasin. Kun en osannut puhua, kuvasin. Kun en uskaltanut, kuvasin. Kun olin vajoamaisillani, kuvasin. Se aika oli korvaamatonta, on vieläkin. Omat kotisivut omille töilleni on pieni, mutta iso askel. Kaikki se, mitä olen tehnyt viime vuosina muuttuu ikään kuin konkreettiseksi. Eniten varmasti itselleni.


ENTER HERE / SIVUILLE PÄÄSET TÄSTÄ.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

don't ask me about wellness